Aan het thuisfront

Via dit blog proberen WE jullie wat op de hoogte te houden van onze wederwaardigheden hier in Thailand.
Je komt hier af en toe wel eens een foto tegen in de berichtjes, maar als je graag álle foto´s ziet, klik dan op de link bij ´ons foto-album´.
Enne.... WE horen natuurlijk ook graag iets terug! Dat kan door middel van een reactie in ons gastenboek (zie link aan de linkerzijde van deze pagina).

Het laatst geplaatste bericht in ons gastenboek:

woensdag 30 januari 2008

Geleuter...

Gisteren was voor mij even een 'uit-de-zon-blijf-dagje', zoals Willem al vermeldde. Tot nu toe is het me steeds gelukt om niet te verbranden, door toch zoveel mogelijk in de schaduw te blijven en smeren, smeren en nog eens smeren. Maar hier aan de zee is het toch oppassen, dat gaat zo hard. Dus af en toe eens een dagje de zon vermijden, kan geen kwaad. En ik amuseer me dan toch heel goed, boodschapjes, geld halen (moet af en toe ook eens gebeuren), beetje rondkijken in leuke winkeltjes, gezellig lunchen bij 'Mummy's restaurant' en verder veel lezen, zalig.
Vanmorgen hebben we eerst een ochtendwandeling gemaakt en daarna een aantal uurtjes op het strand doorgebracht. De zee is heerlijk, er zijn flink wat golven zonder dat er gevaarlijke stromingen zijn, dus je kunt je lekker laten meedobberen. Het is vandaag heel helder weer, we konden voor het eerst Koh Paghnan goed zien liggen ten noorden van ons. En de kleur van de zee is schitterend!
Willem ligt nog te bakken, ik ben wat eerder teruggegaan ('t was weer eens genoeg, die zon!).
Maar ja, consequentie van dit relaxte leven is natuurlijk wel dat er niet zoveel spannends te vertellen valt, dus leuter ik er maar wat op los, haha.