Aan het thuisfront

Via dit blog proberen WE jullie wat op de hoogte te houden van onze wederwaardigheden hier in Thailand.
Je komt hier af en toe wel eens een foto tegen in de berichtjes, maar als je graag álle foto´s ziet, klik dan op de link bij ´ons foto-album´.
Enne.... WE horen natuurlijk ook graag iets terug! Dat kan door middel van een reactie in ons gastenboek (zie link aan de linkerzijde van deze pagina).

Het laatst geplaatste bericht in ons gastenboek:

vrijdag 1 februari 2008

Nog een week te gaan...

Ja, het schiet op. We moeten nu echt aan onze terugreis gaan denken, alhoewel we dat liever niet zouden doen. Maar er moest nog wel het een en ander geregeld worden voordat we weer in het vliegtuig kunnen stappen.
Vanmorgen hebben we de plaatsen besproken voor de bus-ferry-trein naar Bangkok. We vertrekken volgende donderdag de 7e met de nachttrein naar Bangkok en logeren daar nog twee nachtjes in het Siam II guesthouse, waar we de eerste paar nachten ook hebben doorgebracht. Zoals Willem al schreef, het is een lange treinreis vanaf Suritami naar Bangkok, zo'n twaalf uur en we hebben dan ook besloten om eens de nachttrein te proberen. Om uur een uur of tien 's avonds worden daar de bedjes uitgeklapt en kun je tenminste liggen (slapen moeten we nog maar afwachten, haha). En de volgende ochtend komen we om een uur of zes in Bangkok aan, ook wel prettig, dan is het nog niet zo heet.
Toen we toch bij het reisbureautje waren, hebben we gelijk maar een uitstapje geboekt voor zondag. We gaan naar een nationaal park, maar een park in zee, het Angthong National Marine Park. Dat bestaat uit een groep kleine eilandjes met een schitterende natuur erop en erom heen. Dat wordt dus leuk een dag op de boot, met mogelijkheid tot wandelen, snorkelen, zwemmen, enz.
De rest van de middag nog wat in de zee gesparteld.

De twee foto's zijn nog van gisteren in Nah Thon.